Tiny

Fy fasen vilken dålig uppdatering. Sorry. Idag kom Evelyn o Angelie förbi så jag bjöd på lite veg. lunch. Rotfrukter o grönsaker i ugn med halloumi o tzatziki. Stinker vitlök nu. Diamond rönkade hjärnan imorse igen. Hon sov från halv 8 till 2. Älskade unge. Jag o rian e påväg nu för att ge Emma mat och lite choklad. Det är så jävla tufft för henne just nu. Allt för att underlätta. Rian sov från halv 1 till kvart i 3?! Dafuq. Utvilad o glad nu iaf. Imorgon börjar jag skolan. Va fan hände?! E så jävla nervös. Inte bara att jag ska börja skolan igen efter ett o ett halvt år ish, utan det blir helt nya omställningar. Dels börja skolan över huvud taget?! Sen att jag ska vara borta från rian så sjukt mycket mer än vad jag någonsin har varit. Och att leva liv som både heltidsmamma och student. Galet. Rian får inte dagisplats förns han fyllt ett så det är också ett problem. De kommer såklart fixa sig men fortfarande jobbigt att hela tiden tänka "vart ska rian vara?". Skolan har gett godkännande att ta med honom, men vill fortfarande inte göra det till en vana då jag inte kommer kunna koncentrera mig på samma sätt, och förstör koncentrationen för andra. Amid går inte i skolan 100% så han ska också ha honom mycket. Och så har många ställt upp som barnvakt. Men ändå, som sagt, måste ju hela tiden se till så att han har någon stans att vara. Vi får se hur det blir. Fungerar det inte får jag bara hoppa av skolan och börja nästa år. Men då har jag iallafall försökt.

min vardag | |
Upp